AÇILIŞ SAYFANIZ ANAHTAR KELİMELERİNİZE UYGUN MU?

Reklam kalite puanınız reklamlarınızın görünürlüğünde çok önemli bir konumdadır. Açılış sayfanızın kalite puanınızı düşürdüğünü biliyormuydunuz.

REKLAM OPTİMİZASYONU

Analizler ve izlenimler bütçenizi korur. Kampanyalarınızın ve reklam gruplarınızın izlenimleri ve analizleri doğrultusunda reklam bütçenizin düşeceğini biliyormuydunuz?

DİJİTAL PAZARLAMA

Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı, Alışveriş Reklamı, Video Reklamları ile satışlarınızı %80 arttırabileceğinizi biliyor muydunuz? Daha fazla reklam tercihleri ile daha fazla kazanç sağlayın.

İÇERİK STRATEJİSİ

İçeriklerinizin müşteri sayısını arttırabileceği gibi düşüreceğini biliyor muydunuz? Reklam anahtar kelimeleriniz ile alakalı sonuç görmeyen kullanıcılar sitenizi hızlıca terketmekteler.

Neden Google AdWords?

Reklamınızı bugün Google’da yayınlayın.

Müşteriler, sunduğunuz ürün veya hizmetleri tam Google’da aradıkları anda sizi bulsun. Siz de yalnızca reklamınız tıklanıp web siteniz ziyaret edildiğinde veya telefonla arandığınızda ödeme yapın.

Daha Fazla Müşteriye Ulaşın!

Daha fazla müşteri çekin.

Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek, İnternet satışlarını artırmak, telefonla aranmak veya müşterileri kalıcı hale getirmek gibi farklı amaçlarınız olabilir. Google AdWords sayesinde hepsi mümkün.

Reklamları, yerel veya küresel olarak yayınlayın.

Reklamlarınızla belirli ülkelerde, bölgelerde veya şehirlerde bulunan ya da işlemenize veya mağazanıza belirli mesafedeki müşterileri hedefleyin.

Doğru kullanıcılara doğru zamanda ulaşın.

Google’da kullanıcılar işletmenizi, tam olarak sunduğunuz ürün veya hizmetleri aradıkları anda bulur.

Bize ihtiyacınız varsa yardıma hazırız.

Destek için bizi şu numaradan arayabilirsiniz 0542 377 85 52

Bütçenizi Kendiniz Belirleyin!

Yalnızca sonuçlar için ödeme yaparsınız.

Ziyaret yoksa ödeme de yok.

Google AdWords’e kaydolmak ücretsizdir. Yalnızca kullanıcılar reklamınızı tıklayıp web sitenizi ziyaret ettiğinde veya sizi aradığında ödeme yaparsınız. Başka bir deyişle, reklamınız işe yaradığında para ödersiniz.

İstediğiniz tutarda bütçeyle başlayın.

Kendi bütçenizi kendiniz belirlersiniz. Dolayısıyla maliyetleriniz, reklamlarınızla ulaşmaya çalıştığınız hedeflere bağlı olarak değişir. Bazı işetmeler ayda on binlerce dolar harcarken bazıları birkaç yüz dolarlık yatırım yapmayı daha uygun bulur.